لئوناردو دی کاپریو در کمپانی فیلمسازی خود قصد دارد سریالی را بر مبنای رمان «جزیره» بسازد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به نقل از ورایتی، «اپین وی» متعلق به دی کاپریو با همکاری «این گود کمپانی فیلمز» قصد دارند رمان «جزیره» نوشته آلدوس هاکسلی را به سریال درآورند.

این کتاب که آخرین کتاب هاکسلی است و سال ۱۹۶۲ منتشر شده درباره روزنامه‌نگاری است که با شکسته شدن کشتی در یک جزیره در اقیانوس هند پا به خشکی می‌گذارد و در آنجا جامعه‌ای مستقل را کشف می‌کند و تحت تاثیر فرهنگ و سنت‌هایشان قرار می‌گیرد. آنجا هنر جایی ندارد و انواع روانگردان‌ها و ساختارهای اجتماعی متفاوت همه چیز را تعیین می‌کنند.

هاکسلی «جزیره» را در برابر دیگر رمان مشهورش «دنیای قشنگ نو» نوشته که رمان پادآرمان‌شهری درباره لندن و محصول سال ۱۹۳۲ است. در «جزیره» او به موضوع‌های آزادی و قدرت بالقوه بشری توجه کرده است. هاکسلی یک سال بعد از انتشار «جزیره» درگذشت.

دیویسون و دی‌کاپریو به عنوان تهیه‌کننده اجرایی از «اپین وی» و جورج دی‌کاپریو و رویی شارون از دیگر تهیه‌کنندگان سریال هستند.

دی کاپریو کمپانی تولید فیلمش را سال ۲۰۰۴ تاسیس کرد و چندین فیلم بلند از جمله «هوانورد»، «شاتر آیلند»، «شب عید»، «گرگ وال استریت» و «بازگشته از گور» را همانجا تولید کرد.

این کمپانی با نتفلیکس نیز برای تولید چندین فیلم مستند همکاری کرده است. این کمپانی با شبکه «هیستوری» و «دیزنی پلاس» نیز در تولید محصولات تلویزیونی فعالیت‌های مشترکی داشته است.