نشست آشنایی با آیین‌‎نامه‌های قرآنی و حوزوی با حضور رییس بنیاد نخبگان استان مازندران و مسئولان حوزه علمیه مازندران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، توجه به استعدادهای تحصیلی حوزوی و زمینه‌سازی برای بهره‌مندی آنان از تسهیلات اعطایی تا رسیدن به نقطه اثرگذاری در حوزه تخصصی، یکی از مأموریت‌های بنیاد ملی نخبگان است.

بر همین اساس و بنا بر لزوم همکاری و هماهنگی بین‌دستگاهی، نشست آشنایی با آیین‌‎نامه‌های ‌وپشتیبانی ‌از ‌برگزیدگان‌ قرآنی و حوزوی با حضور رییس بنیاد نخبگان استان مازندران و مسئولان دارالقرآن استان مازندران و حوزه علمیه مازندران برگزار شد.

در این نشست، به نقش مهم حوزه علمیه و نخبگان قرآنی در تعالی جامعه خاصه در بخش‌های فرهنگی و اثرگذاری در بهبود زندگی فردی و اجتماعی در ابعاد مختلف اشاره شد.

در ادامه همچنین بر ضرورت همکاری همه‌جانبه دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط و ایجاد آمادگی و هماهنگی لازم برای اجرایی‌شدن آیین‌نامه‌های ‌‌پشتیبانی ‌از ‌برگزیدگان‌ قرآنی و حوزوی در بنیاد نخبگان استان مازندران، تأکید شد.

این نشست با حضور محمد آزادبخت؛ رییس بنیاد نخبگان استان، سعید قربانی؛ مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران و حجت‌الاسلام صدرالله اسماعیل‌زاده؛ معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران و جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه استان، برگزار شد.