محققان در یک تیم استارت آپی موفق به طراحی اپلیکیشنی شدند که واسطه ها بین مشتری و کشاورز برای حبوبات خصوصا لوبیا قرمز را حذف می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری منوچهر عظمتی مدیر یک استارت آپ در خصوص اپلیکیشنی که در زمینه خرید حبوبات خصوصاً لوبیا طراحی کرده گفت: ما اخیراً موفق به طراحی سایت و اپلیکیشنی شدیم که می‌توانیم به واسطه آن، لوبیا و سایر حبوبات را به صورت خرد و عمده از کشاورز به مشتری بفروشیم.

وی با بیان اینکه این اقدام باعث حذف دلالان برای خرید و فروش لوبیا و سایر حبوبات می‌شود، بیان کرد: با توجه به اینکه بر اساس آخرین آمار، لوبیا جز پرمصرف‌ترین حبوبات در دنیا به شمار می‌رود از این رو برنامه ریزی های خود را بر مبنای فروش بدون واسطه این نوع حبوبات قرار دادیم.

عظمتی گفت: محصولی که به فروش می‌رسانیم از خمین و گلپایگان تهیه می‌شود.

مدیر این استارت آپ گفت: تا کنون استارت آپی در این زمینه وجود ندارد که به صورت اختصاصی حبوبات را مستقیماً بدست مصرف کننده برساند از این رو کار روی این حوزه را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: بسیاری از نرم افزارها و اپلیکیشن‌ها که روی این زمینه کار می‌کنند وابسته به فروشگاه‌های بزرگ هستند اما اپلیکیشنی که طراحی کردیم اینگونه نیست.

عظمتی گفت: در حال حاضر در ابتدای کار هستیم و خرده فروشی هم داریم اما بنا داریم که طی دو سال آینده به یک درصد کل بازار یعنی ۲۴۰ میلیون کیلو در سال برسیم.

مدیر این استارت آپ گفت: هدف ما از طراحی این اپلیکیشن حذف واسطه بود.