سورنا ستاری معاون علمی و فناوری با صدور پیامی در گذشت حجت‌الاسلام و المسلمین جواد اژه‌‌ای را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری با صدور پیامی در گذشت حجت‌الاسلام و المسلمین جواد اژه‌‌ای را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت  معاون علمی و فناوری رییس جمهوری چنین آمده است: درخشانی استعداد بسیاری از سرآمدان این سرزمین، حاصل همت خدومانه و دغدغهمندی خالصانه مردانی همچون حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد اژهای است.

سوختن برای ساختن دنیایی بهتر، تقدیر مردمانی است همچون این عالم مجاهد که عرض هنگامهی بودن شان در این سرا، برابر است با طول زیست بسیاری از ما.

اقدامات بنیانگذارانه آن مرحوم در بسیاری از مجموعه ­های نخبگانی کشور، همچون انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، تشکیل مدارس استعدادهای درخشان کشور، هدایت و حمایتهای پدرانه بر مجموعه‌های نخبگانی کشور، از جمله برکات گام‎های این انسان شریف بود. حکماً در آغازین دوران گام دوم انقلابمان، قدم ­های راستین جوانان و سرآمدان مام میهن،  استمرار و تکامل بخش راه و همچنین موجب شادی روح این مرد بزرگ خواهد بود.

رنج ماخوذ از میل و ملال این عالم، سرانجام در آغوش آستان دوست آرام و قرار می گیرد؛ که بازگشت همه به سوی اوست. صمیمانه خود را در غم فقدان این بزرگ مرد انقلابی کشور سهیم می دانم و درگذشت آن مرحوم را به رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم ایشان و جامعه نخبگانی کشور و عموم هموطنانمان تسلیت عرض میکنم و برای بازماندگان صبر و سلامت خواستارم.