توییتر ویژگی پیام های حذف شونده پس از ۲۴ ساعت را که مانند استوری است، در سراسر جهان عرضه می کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، به نقل از آسوشیتدپرس، توئیتر مشغول عرضه جهانی قابلیت جدید پیامهایی است که پس از ۲۴ ساعت حذف میشوند.
این ویژگی جدید«فلیتز» (Fleets) نام دارد و شباهت زیادی به پستهای حذف شونده اسنپ چت فیس بوک و اینستاگرام دارد.
دلیل نام گذاری این ویژگی ماهیت سریع و زودگذر آن است و در پاسخ به نگرانیهای برخی کاربران جدید توسعه یافته که احتمالاً ماهیت عمومی و دائمی توییت ها برایشان جذاب نیست.
توییت هایی که تحت این ویژگی منتشر میشوند قابلیت بازنشر یا لایک ندارند. افراد میتوانند به آنها پاسخ دهند اما این پاسخها در بخش دایرکت مسیج فرد منتشر کننده نشان داده میشود و عمومی نیست.
این شبکه اجتماعی ویژگی «فلیتز» را قبل از عرضه جهانی در ایتالیا، هند و کره جنوبی آزمایش کرده است.
ویژگی جدید توئیتر در حالی عرضه میشود که جک دورسی مدیر ارشد این شبکه اجتماعی و مارک زاکربرگ مدیر ارشد فیس بوک با سوالاتی درباره شیوه کنترل اخبار جعلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سوی کمیته قضائی مجلس سنا روبرو شدند.