پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری

پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری

شهید فخری‌زاده نمونه‌ بارز جهادگران برای اقتدار کشور است

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۲۷ ب.ظ

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، گفت: محسن فخری‌زاده بسیجی دانشمند و انقلابی بود که یک عمر تلاش موثًر و مفید علمی بی منت و بی نام و نشان برای اقتدار کشور عزیزمان کرده بود و به اذعان دشمن تاریخی اسلام و ایران ستون فعالیت‌های علمی هسته‌ای جمهوری اسلامی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری مهدی عظیمی‌میرآبادی درباره خبر شهادت محسن فخری‌زاده، اظهار داشت: خبر شهادت محسن فخری‌زاده از آن نظر دردناک است که کوهی مرتفع از علم و دانش مخلصانه را به واسطه دشمنی احمقانه صهیونیسم جهانی از دست می‌دهیم، در عین حال که می‌دانیم اساس شهادت بر جوشیدن چشمه‌های فیاض فراوان از منشأ خون شهید است و بدون هیچ تردیدی جای او بسیار بیشتر و بهتر پر می‌شود. شهادت خواسته و مطلوب شهید فخری زاده بود، چرا که او هم همانند همراهان فراوانش در دوران دفاع مقدس، در کسوت پاسداری از کشور و انقلاب اسلامی، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته بود.

وی افزود: این شهید بزرگوار پس از جنگ نیز با بهره‌گیری از نبوغ و استعدادهای خدادادی وارد عرصه‌های علمی و پژوهشی کشور و باعث رشد و بالندگی ایران اسلامی در عرصه‌های علم و فناوری و دانش هسته‌ای شد.

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، تاکید کرد: شک ندارم که شهادت فخری‌زاده رونق دستاوردهای علمی کشور را دوچندان خواهد کرد و شاگران این شهید مصمم‌تر از پیش ادامه دهنده راه او خواهند بود.

عظیمی خاطرنشان کرد: جامعه هنری و سینمایی کشور به خصوص سینماگران انقلاب و دفاع مقدس نیز این ترور ناجوانمردانه را محکوم و مذبوحانه و از سر استیصال می‌دانند و تمام تلاش خود را برای انتقال پیام خشم و نفرت خود از تروریست‌های آمریکایی و اسرائیلی و عاملان و حامیان آنها مصروف خواهند داشت و از مسئولان نظامی، سیاسی، و قضائی تقاضا دارند نسبت به مجازات آنان در همه سطوح مرتبط اقدام کنند.

شهید محسن فخری زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری‌های وزارت دفاع عصر روز جمعه هفتم آذرماه در اثر جراحات وارده از عملیات تروریست‌های مسلح به شهادت رسید.

منبع: ایرنا

۹۹/۰۹/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی