«دومین سمینار توسعه پورتال‌های سازمانی با استفاده از هوش مصنوعی از تئوری تا اجرا» 20 دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

این سمینار در تلاش است تا به ارتقای پورتال‌های سازمانی و تولید محتوای با کاربرد هوش مصنوعی کمک کند. زمان برگزاری آن نیز 20 دی‌ماه در صندوق نوآوری و شکوفایی است.

دومین سمینار توسعه پورتال‌های سازمانی با استفاده از هوش مصنوعی از تئوری تا اجرا با حمایت «ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق» و «ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجتیال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری» و با مشارکت «صندوق نوآوری و شکوفایی» و توسط «شرکت دانش‌بنیان نیافام» برگزار می‌شود. همچنین جشنواره ایران‌ساخت هم از حامیان این سمینار فناورانه است.

«تولید محتوا بواسطه هوش مصنوعی»، «ارتقای سئوی پورتال سازمان توسط هوش مصنوعی به‌صورت خودکار»، «ارتقای WCAG و کمک به افراد کم توان به‌واسطه هوش مصنوعی»، «تحلیل عاطفی واکنش مخاطبان نسبت به محتوا به کمک هوش مصنوعی» و «بررسی و تحلیل هوشمند تجربه کاربری مخاطبان به منظور اصلاح UI/UX بواسطه پردازش تصویر» از جمله اهداف برگزاری این سمینار است.

از دیگر اهداف این سمینار می‌توان به «مدیریت محتوای شبکه‌های مجازی به صورت یکپارچه توسط پورتال سازمانی»، «کامل‌ترین تمهیدات امنیتی ممکن برای پورتال‌های سازمانی»، «پیاده‌سازی خدمات الکترونیکی در کوتاه‌ترین زمان و کمترین نیاز به تیم فنی»، «یکپارچه‌سازی سامانه‌های تحت وب»، «کاهش هزینه‌های نگهداری سیستم‌ها»، «گزارش‌سازی و طراحی داشبردهای مدیریتی» و «ایجاد تحول در روابط عمومی برای مدیریت محتوا و اخبار از انتشار تا آرشیو» اشاره کرد.