ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق با تدوین یک راهبرد جدید برنامه توسعه آموزش‌های خلاق را به صورت فشرده آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری؛ یکی از فعالیت‌های ستاد فرهنگ­سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، عقد تفاهم‌نامه و توافق های ضمنی با بخش بزرگی از مجموعه‌های خصوصی و دولتی است. این تفاهم‌نامه ها در راستای ارائه  خدمات به شرکت های خلاق انجام می شود.

بر این اساس، مجموعه آموزشی لیندا، خدمات و ویدوئوهای آموزشی را با تخفیف 60 درصدی به مخاطبان برآمده از زیست بوم صنایع نرم و خلاق، عرضه می‌کند. این خدمت به مدت یک ماه عرضه می شود. علاقه‌مندان می‌توانند از 11 دی ماه تا 11 بهمن ماه سال جاری از این بسته‌های خدمتی آموزشی استفاده کنند.

همچنین ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری با ایجاد دبیرخانه برنامه توسعه زیست­بوم شرکت های خلاق، سالانه بیش از 10 دوره آموزشی را به صورت مستقیم یا در توافق با دیگر مجموعه‌های آموزشی، کشور به شرکت‌ها و فعالان خلاق، ارائه می‌کند.

این آموزش‌ها در راستای توانمندسازی شرکت های خلاق، برنامه ریزی می شود. توان بازاریابی، تیم­چینی، تحقیقات بازار، توسعه بازار و تولید محصول اولیه از جمله محورهای است که معمولاً بر اساس آنها برنامه‌های آموزشی برگزار می‌شود.