نخستین جشنواره رسانه و آگاهی از مغز در ۴ بخش  محتوای منتشر شده در رادیو، محتوای منتشر شده در تلویزیون، محتوای منتشر شده در مطبوعات و محتوای منتشر شده در فضای مجازی (پادکست، ویدئوکست و وبلاگ) برگزار می‌شود.

 

هدف از برگزاری این رویداد ارزیابی، معرفی و تقدیر از فعالیت های ترویجی درحوزه علوم شناختی توسط دست اندرکاران فعال در رسانه ها خبری و شبکه های مجازی در هفته جهانی آگاهی از مغز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری؛ ب نخستین جشنواره رسانه و آگاهی از مغز در ۴ بخش  محتوای منتشر شده در رادیو، محتوای منتشر شده در تلویزیون، محتوای منتشر شده در مطبوعات و محتوای منتشر شده در فضای مجازی ( پادکست، ویدئوکست و وبلاگ) مورد ارزیابی قرار می گیرند. 

برای شرکت در این جشنواره، لازم است فعالان رسانه ای محتوای متناسب با موضوع علوم شناختی و مغز را پس از تولید در طول هفته آگاهی از مغز از ۹ تا ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ از رسانه متبوع خود منتشر کنند.

داوران این جشنواره متشکل از افراد متخصص در دو حوزه علوم شناختی و رسانه انتحاب شده اند که با توجه به شاخص های کیفیت علمی، فراگیری مخاطب و خلاقیت در ارائه محتوا و فرم در هر بخش، نفرات برتر را انتخاب و معرفی می کنند. در این جشنواره به برگزیدگان درهر بخش علاوه بر لوح تقدیر، بیست میلیون ریال جایز نقدی نیز تعلق می گیرد.

علاقمندان شرکت در این جشنواره می توانند لینک مرتبط با برنامه یا محتوای منتشر شده را تا تاریخ ۲۲ اسفند به همراه توضیحاتی پیرامون معرفی خود و رسانه منتشر کننده  به آدرس دبیر خانه جشنواره به نشانی  festival@cogc.ir  ارسال کنند.