یک شرکت خلاق توانسته است با ایجاد یک سامانه، خدمات محلی و سنتی حراجی را به صورت آنلاین به کاربران سراسر کشور عرضه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، مهدی رسولی مدیرعامل شرکت خلاق کسب و کارهای شمیم سپهر گفت: این شرکت برای پاسخگویی به یکی از نیازهای جامعه، سامانه بیدزیلا را طراحی کرد. این سامانه حراجی‌های آنلاین برگزار می‌کند و در این زمینه توانسته است نظر تعداد قابل توجهی از کاربرها را به خود جذب کند.

مدیرعامل شرکت خلاق کسب و کارهای شمیم سپهر، در ادامه افزود: در این پلتفرم سعی شده است تا خدمات همراه با جذابیت و امتیازات قابل توجه به کاربر عرضه شود. یکی از این امتیازات قیمت مناسب و کمتر از نرخ معمولی است که توجه زیادی جلب کرده است. همچنین فرایند حراج و تلاش برای برنده شدن نیز هیجان خاص خود را دارد و این تجربه بازخورد خوبی از سوی کاربر داشته است.

این فعال صنایع نرم و خلاق ضمن توضیح فرایندهای شرکت در حراجی آنلاین گفت: کاربر ابتدا روند ثبت نام خود را کامل می‌کند و با تشکیل یک کیف پول، می‌تواند در حراجی‌های مختلف شرکت کند و قیمت پیشنهادی خود را ارائه کند. کالای مورد نظر در حراجی به بالاترین پیشنهاد عرضه می‌شود.

رسولی ضمن اشاره به لزوم توجه به خواسته‌های کاربران در کسب وکارهای فناوری محور، افزود: قیمت‌ها در ابتدا بسیار حداقلی تعیین می‌شود و در نهایت نیز حالا با نرخی بسیار پایین‌تر از نرخ معمولی در بازار ارائه می‌شود. البته از کاربرها، میزان مشخصی کارمزد نیز دریافت می‌شود. با این همه مجموع کارمزد و بهای پرداختی برای کالا، از نرخ بازار به شکل قابل توجهی کمتر است.

مدیرعامل شرکت خلاق کسب و کارهای شمیم سپهر، ضمن مهم برشمرن اجرای دقیق قوانین مرتبط با کسب وکارهای آنلاین، گفت: برخی حراجی‌ها با تخفیف 90 درصد نیز به پایان رسیده است. تلاش کرده‌ایم با توجه به برآورد انجام گرفته از قدرت خرید عمومی، در حال حاضر کالاهای با بهای تمام شده کم در پنل حراج گذاشته شود.

وی همچنین بیان کرد: در آینده و در راستای برنامه توسعه‌ای شرکت، کالاها و اقلام با قیمت بیشتر نظیر یخچال و نظایر آن نیز به شرکت‌کنندگان در حراج عرضه می‌شود. در حال حاضر در تلاش هستیم با توجه به نقطه‌نظرات و بازخوردهای دریافت شده از سوی کاربرهای این اپلیکیشن، در مسیر بهبود بیشتر کمی و کیفی آن گام برداریم.