مرکز نوآوری و شتابدهی فانوس بستری را برای گرد هم آوردن فعالان صنایع خلاق و فرهنگی با هدف رفع چالش‌ها و نیازهای این حوزه فراهم کرده است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، مراکز نوآوری و شتابدهی به رفع نیازها و چالش‌های فعالان حوزه‌های گوناگون فناوری می‌پردازند و این بار مرکز نوآوری و شتابدهی فانوس، با برگزاری نخستین دورهمی فعالان صنایع خلاق و فرهنگی به صورت مجازی، بستر تعامل و هم‌اندیشی برای رفع موانع و چالش‌های این حوزه را ایجاد کرده است. این دورهمی مجازی، با محوریت صنایع خلاق و فرهنگی مرکز نوآوری و شتابدهی فانوس با حضور فعالان زیست‌بوم صنایع نرم و خلاق برگزار می‌شو.

در این دورهمی فناورانه و نوآورانه، فعالان صنایع خلاق و فرهنگی حوزه‌هایی چون بازی، اسباب‌بازی، سرگرمی، طراحی، معماری، چاپ و نشر، کسب‌وکارهای دیجیتال و فضای مجازی، صنایع دیداری و شنیداری، صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی گرد هم می‌آیند و درباره نیازها‌، چالش‌ها، ضرورت‌ها و برنامه‌های آینده در حوز‌ه‌های یادشده به گفت‌وگو و تبادل نظر می‌پردازند و راه‌کارهای پیشرفت در کسب‌وکارهای این حوزه را ارائه می‌دهند.

این رویداد که یکم اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری پارک علم و فناوری خوزستان برگزار می‌شود، به بررسی فرصت‌ها و چالش‌های حوزه صنایع خلاق و فرهنگی می‌پردازد.

شرکت در این دورهمی رایگان است و علاقمندان می‌توانند در این نشست به صورت برخط و از طریق لینک وبینار حضور پیدا کنند.