مارتین اسکورسیزی و پل شریدر بار دیگر به سراغ پروژه‌ای درباره مسیحیت می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری به نقل از این دی وایر، دو همکاری که به عنوان نویسنده و کارگردان فیلم «آخرین وسوسه مسیح» را خلق کردند، بار دیگر با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

مارتین اسکورسیزی و پل شریدر که در ساخت برخی از به یادماندنی‌ترین آثار سینمایی مانند «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین» و «آخرین وسوسه مسیح» با هم همکاری کرده بودند بار دیگر درباره ریشه‌های مسیحیت با هم فیلم می‌سازند.

شریدر در یک مصاحبه جدید گفته است این پروژه جدید با همکاری نتفلیکس ساخته می‌شود.

وی گفت: اسکورسیزی و من داریم برای یک پروژه جدید برنامه‌ریزی می‌کنیم که ممکن است یک سریال سه ساله در مورد ریشه‌های مسیحیت باشد.

وی در توضیح این پروژه گفت برای ساخت این سریال با استناد به متون قدیمی و روایات به جا مانده از قرن یکم جلو می‌روند؛ زمانی که هنوز کتاب عهد جدید وجود نداشت و تنها سه روایت از آن دوره به جای مانده است.

در حالی سخن از این سریال به میان آمده که هم اسکورسیزی و هم شریدر مشغول هستند و اسکورسیزی هفته پیش فیلمبرداری درام وسترن «قاتلان ماه کامل» را شروع کرد و شریدر نیز جدیدترین فیلمش با عنوان «شمارنده کارت» را با بازی اسکار آیزاک کامل کرده است. اسکورسیزی سال پیش در دوران قرنطینه شروع کرونا به شریدر کمک کرد تا وی این فیلم را تمام کند.

شریدر تابستان سال پیش در مصاحبه‌ای گفته بود در تکمیل چهار سکانس فیلم که فیلمبرداری نکرده بود، از کمک اسکورسیزی بهره گرفته است.