مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه ۱۴۷ استارت آپ در رویداد دوشنبه های استارت آپی شرکت کردند، گفت: این تعداد تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان تقاضای جذب سرمایه داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری مصطفی بغدادی، امروز در رویداد جذب سرمایه فراورده‌های دارویی ۲ که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: تاکنون ۲۲ رویداد در قالب «دوشنبه های استارت‌آپی» با حضور سرمایه گذاران برگزار شده است.

به گفته وی در این ۲۲ رویداد استارت‌آپی ۱۴۷ استارت‌آپ حضور داشتند که این تعداد بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان تقاضای جذب سرمایه داشته اند.

بغدادی عنوان کرد: تاکنون نزدیک به ۳۶ میلیارد تومان برای استارت‌آپ‌های رویدادهای جذب سرمایه توسط سرمایه‌گذاران تأمین شده و بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در حال مذاکره است.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: این رویداد دومین رویداد فرآورده‌های دارویی است که تاکنون ۱۰ رویداد به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم به استارت‌آپ‌های حوزه سلامت اختصاص داشته است. در حوزه سلامت تاکنون ۶ رویداد مستقیم برگزار شده و استارت‌آپ‌های حوزه سلامت در ۴ رویداد دیگر نیز حضور داشتند.

وی عنوان کرد: بیش از ۶۳ درصد از سرمایه‌های جذب شده از طریق این رویداد در حوزه سلامت بوده و نشان دهنده علاقمندی سرمایه‌گذاران به این حوزه و جذابیت اقتصادی این حوزه است.