همزمان با برگزاری دهمین دوره از نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری پاویون زیست بوم شرکت‌های خلاق در آن برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری غرفه ای به همت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی در دهمین نمایشگاه اینوتکس به راه افتاده است که میزبان فعالان زیست بوم خلاق کشور می شود. در این غرفه خدمات گوناگونی به شرکت های خلاق ارائه می شود که مشاوره یکی از آنها است. در این راستا صندوق پژوهش و فناوری خلاق در این غرفه حضور دارد.

همچنین دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق نیز از دیگر حاضران در این غرفه است تا تمامی تسهیلاتی که به این شرکت ها برای توسعه محصول و بازار تعلق می گیرد را معرفی کند. خدماتی متنوع که هریک برای حرکت در مسر پیشرفت ارائه می شود. استقرار در مکان‌های دارای کاربری مسکونی، توانمندسازی 150 شرکت خلاق برای بازاریابی، حضور این شرکت ها در صدا و سیما برای معرفی محصولات، ارائه مشاوره برای صادرات محصولات و بیش از 10 خدمت دیگر که آشنایی با هر یک از آنها برای شرکت ها مفید و ارزشمند است.

در این غرفه ها چند شرکت خلاق تجربیات خود را در اختیار علاقمندان می گذارند و محصولات خود را ارائه کرده‌اند.

اینوتکس 2021، 28 تا 31 اردیبهشت از ساعت 10 صبح تا 18 در محل پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری میزبان فعالان زیست‌بوم نوآوری و علاقمندانی از ایران و سایر کشورها خواهد بود.

بازدیدکنندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رویداد اینوتکس 2021 مراجعه کنند.