«تینت» در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق، استارتاپ‏‌ها و شرکت‏‌های نوپا خدمات بیمه تکمیلی ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری شبکه فناوری و نوآوری ایران موسوم به «تینت» در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و شرکت‏‌های نوپا امکان ثبت‌‏نام هشتمین دوره بیمه تکمیلی را فراهم کرده است.

در این دوره سه طرح خدمات درمان تکمیلی با تعهدات و قیمت‏‌های متفاوت برای انتخاب ارائه شده است و همۀ بیمه‌شدگان اصلی، همسر و فرزندان بدون محدودیت سن و با حق بیمۀ یکسان تحت پوشش قرار می‌گیرند. همچنین کارکنان شرکت‌هایی که بیمه می‌شوند می‌توانند والدین خود را تا سقف سنی ۷۰ سال، بدون افزایش حق بیمه، تحت پوشش خدمات قرار دهند.

 این قرارداد سطح جامع و کم‌‏نظیری از خدمات درمانی  را ارائه می‌دهد که شامل هزینه‌های بیمارستانی تخصصی و عمومی، زایمان، درمان نازایی، انواع هزینه‌های پاراکلینیکی، دندانپزشکی و سایر هزینه‌های درمانی نیز می‌شود.

نرخ حق بیمه از طریق طرح‌های ارائه شده توسط شبکه فناوری و نوآوری ایران در مقایسه با سایر بیمه‌های درمان تکمیلی و طرح‌‏های مشابه به میزان قابل توجهی پایین‌‏تر و ارزان‏‌تر است.

همچنین این طرح، مشکل محدودیت 50 نفر پرسنل برای شرکت‌های طرف قرارداد را ندارد. از دیگر ویژگی‌ها و مزیت‌های این طرح می‌توان به ارائه خدمات بیمه‌ای در شعبه‌های سراسر کشور، ارائه خدمات آنلاین توسط مراکز درمانی طرف قرارداد سراسر کشور و پرداخت هزینه‌های مربوط به دندانپزشکی اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این طرح با کارشناسان شبکه فناوری و نوآوری ایران وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تماس بگیرند.