رویداد سرمایه‌گذاری «آفرینه» در حوزه صنایع خلاق 10 و 11 خرداد ماه سال جاری برگزاری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق این رویداد را برگزار می‌کند.

رویداد ملی سرمایه‌گذاری «آفرینه» ویژه کسب و کارهای حوزه صنایع خلاق و فناوری های نرم و هویت ساز است و 4 محور فناوری‌های اجتماعی، فناوری‌های هنری، فناوری‌های رسانه ای و فناوری های نرم را شامل می شود. این رویداد همچون فراخوانی برای شناسایی استارتاپ ها و طرح های سرمایه پذیر است تا مسیر توسعه و تولید محصول ایران‌ساخت را هموار کند. در این مسیر نیز از ابزارهایی مانند سرمایه گذاری جسورانه با مشارکت سایر سرمایه‌گذاران به کار می‌آید.

 اما در روز رویداد شرکت کنندگانی که طرح کسب و کار آنها پس از داوری برگزیده شده است طرح خود را برای سرمایه گذار و جذب آن ارائه می دهند. در نهایت پس از داوری آثار توسط متخصصان حوزه‌های کسب‌وکار و صنایع خلاق کشور، به سه طرح برگزیده جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

این رویداد در قالب برنامه «دوشنبه های استارتاپی» و با همکاری مجموعه کارن کراد اجرا خواهد شد. دوشنبه‌های استارتاپی یک رویداد سرمایه‌گذاری است که به همت صندوق نوآوری‌و‌شکوفایی و در حوزه‌های مختلف برگزار ‌می‌شود