رویداد ارائه نیازهای فناورانه در حوزه ابزار دقیق و اتوماسیون با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری تکامل  زنجیره‌های ارزش و ایجاد بستر تعامل میان شبکه‌سازی شرکت­های دانش بنیان، خلاق و فناور و صنایع حساس کشور، یکی از ضرورت‌های مهم برای هدایت کشور در مسیر توسعه و پیشرفت به کمک زیست‌بوم فناوری و نوآوری است.

بر همین اساس، رویداد ارائه نیازهای فناورانه حوزه ابزار دقیق و اتوماسیون از سلسله رویدادهای تاب‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره‌های ارزش با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت صنایع و شرکت‌‌های دانش‌بنیان 28 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

صنایع نیروگاهی، نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، صنایع فولاد، ذوب معدن و سیمان و صنایع خودرو از جمله صنایع حاضر در این رویداد خواهند بود.

در این رویداد، نیازهای فناورانه در حوزه ساخت تجهیزات ابزار دقیق و اتوماسیون شامل میتر یا اندازه گیر یا نمایشگر، کنترلر، نشان‌دهنده یا ایندیکتور،‌ ترانسمیتر یا انتقال دهنده، کنترل ولو یا شیر کنترل، کالیبراتور و رکوردر یا دیتالاگر یا ثبات از سوی فعالان این حوزه ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند با مراجعه به سایت رویداد، برای کسب اطلاعات بیش‌تر و ثبت نام اقدام یا با شماره 02166980825 تماس بگیرند.