جدیدترین قسمت فیلم های «سریع و خشمگین» با فروش کلی ۵۰۰ میلیون دلاری برای دومین هفته متوالی در صدر باکس آفیس قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری به نقل از هالیوود ریپورتر، جدیدترین به روزرسانی‌های باکس آفیس آمریکا نشان می‌دهد که جدیدترین قسمت از مجموعه‌ فیلم‌های «سریع و خشمگین» یعنی «اف۹» با کسب تقریبا ۳۲ میلیون دلار در بازه چهار روزه تعطیلات آخر هفته برای دومین هفته متوالی در صدر قرار گرفته است.

این فیلم اکشن به این ترتیب از رکورد ۱۰۰ میلیون دلار فروش داخلی ثبت شده در دوران پاندمی عبور می‌کند و تا پایان دوشنبه می‌تواند از مرز ۵۰۰ میلیون دلار فروش در سطح جهان بگذرد. همین حالا هم فروش جهانی فیلم باعث شده تبدیل به پرفروش‌ترین پروژه هالیوودی دوران پاندمی شود.

شرکت یونیورسال که این فیلم را ساخته با پروژه‌های دیگرش هم باکس آفیس را در دست دارد چون «نوزاد رییس: کسب‌وکار خانوادگی» محصول دریم‌وورکس و فیلم ژانر وحشت «پاکسازی ابدی» که پنجمین قسمت مجموعه فیلم‌های ساخت بلوم‌هاوس است هم در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

قسمت دوم «نوزاد رییس» تا پایان تعطیلات چهار روزه فروش خود را به ۲۳ میلیون دلار می‌رساند. با وجود اینکه این رقم پایین‌تر از ۵۰ میلیون دلار فروش اولیه نخستین فیلم محصول سال ۲۰۱۷ است، یونیورسال باور دارد این فیلم‌های خانوادگی پتانسیل بیشتری دارند. همچنین با وجود اینکه منتقدان خیلی از فیلم خوششان نیامد، مخاطبان به آن امتیاز خوبی داده‌اند.

فیلم «پاکسازی ابدی» هم با فروشی حدود ۱۶ میلیون دلار در پایان تعطیلات چهار روزه در رتبه سوم قرار می‌گیرد. البته تا پایان دوشنبه ممکن است ارقام فروش فیلم‌ها کمی تغییر کند.

استودیوی پارامونت هم یکی از بازیگران بازه تعطیلات خواهد بود چون تخمین زده می‌شود فیلم «یک مکان ساکت ۲» بتواند تا پایان دوشنبه فروش کل جهانی خود را به ۲۶۸.۳ میلیون دلار برساند. این فیلم از نظر فروش داخلی با حدود ۱۴۵ میلیون دلار هنوز جلوتر از «اف۹» است.

در باکس آفیس فیلم‌های خاص‌تر، شرکت ای‌۲۴ فیلم «زولا» که در فستیوال ساندنس خوش درخشید را در ۱۴۶۸ پرده سینما اکران می‌کند. تخمین زده می‌شود این فیلم که از چهارشنبه کار خود را آغاز کرد بتواند حداقل ۲.۴ میلیون دلار کسب کند که رقم خیلی خوبی برای فیلم‌های مستقل در دوران کووید-۱۹ است.