بازیگر برنده اسکار قرار است در فیلمی کودکانه بازی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، به نقل از ددلاین، گرچه به نظر می‌رسد خاویر باردم بازیگر سرشناس اسپانیایی فردی نباشد که مناسب بازی در فیلمی کودکانه باشد، اما او دقیقاً قرار است همین کار را انجام بدهد.

در اقتباسی که از کتاب برنارد وابر با عنوان «لایل، لایل، کروکودیل» می‌شود، باردم صداپیشه این کروکودیل سبز رنگ خواهد بود.

این فیلم را ویل اسپیک و جاش گوردون با اقتباس از کتاب پرفروش کودکان که درباره کروکودیلی به نام لایل است که در حومه نیویورک با خانواده‌ای به نام پرایم زندگی می‌کند، می‌سازند.

لایل دوست دارد به خانواده پرایم کمک کند برای همین هر روز برایشان سرود می‌خواند و با بچه‌های همسایه آنها بازی می‌کند. او شادترین کروکودیل دنیاست تا اینکه یکی از همسایه‌ها پایش را توی یک کفش می‌کند که جای لایل در باغ‌وحش است؛ چون آقای گرامپز و گربه‌اش کروکودیل‌ها را دوست ندارند.

هر چند اعلام نشده باردم نقش این کروکودیل را ایفا کند اما به نظر می‌رسد صداپیشگی نقش اصلی این فیلم که باید به صورت جلوه‌های ویژه ساخته شود، را وی برعهده داشته باشد.

این فیلم برمبنای فیلمنامه ویل دیویس ساخته می‌شود و ترانه‌های اوریجینال آن را بنجی پسِک و جاستین پل که برای «لالالند» هم ترانه نوشته بود، می‌نویسند.

قرار است این فیلم ۲۲ جولای ۲۰۲۲ آماده اکران شود.

خاویر باردم به زودی با فیلم «تل ماسه» دن ویلنوو دیده می‌شود که قرار است برای اولین بار ۳ سپتامبر در جشنواره فیلم ونیز اکران و پس از آن از ۲۲ اکتبر در سینماها و شبکه مکس اچ‌بی‌او استریم شود.

باردم پیش از این نیز برای دیزنی در یک فیلم کودکانه و خانوادگی که با اقتباس از «پری دریایی کوچک» ساخته شده بود، در نقش شاه تریتون نقش آفرینی کرده بود.