آموزش راهبردی بازاریابی به شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان یکی از کلیدی‌ترین برنامه‌های آموزشی معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، اگر این شرکت‌ها در زمینه بازاریابی توانمند شوند، بخش عمده‌ای از مشکلات مالی آنها برطرف می‌شود. فروش محصول و خدمات رمز ادامه حیات هر شرکت و مجموعه‌ای اقتصادی است.

بر این اساس یک برنامه راهبردی و کلیدی برای آموزش جدیدترین متدهای بازاریابی محصولات خلاق، دانش‌بنیان و فناورانه در معاونت علمی و فناوری تهیه شده است که به صورت جدی پیگیری می‌شود.

استفاده از نخبگان و پیشروان هر رشته و تخصص برای تدریس، یکی دیگر از مزایای این دوره‌ها است. با توجه به شیوع ویروس کووید 19، بخش عمده‌ای از این برنامه به صورت آنلاین برنامه‌ریزی شده است.

در تازه‌ترین تلاش معاونت برای آموزش هرچه بهتر بازاریابی،یک پنل آموزشی به نام «وبینار اهمیت بازاریابی و فروش در کسب و کارهای دانش بنیان و فناور» برگزار می‌شود. این رویداد آنلاین 10 مرداد 1400 ساعت 10:30 الی 12:30 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و حضور در این رویداد به سامانه اینترنتی مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری مراجعه کنند.