چهارمین سمپوزیوم بین‌المللی کاربرد تصویربرداری در تحقیقات پیش بالینی در بیش از 16 محور برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، این رویداد با همکاری دانشگاه های معتبر در دو روز  توسط آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود. ارائه‌ به‌روزترین اطلاعات، تبادل افکار میان متخصصین، توسعه، ترویج و معرفی فناوری‌های برتر مرتبط با این حوزه در داخل و خارج کشور از اهداف این رویداد است.

20 و 21 مردادماه 1400 زمان برگزاری آن است. در این رویداد بیش از 15 سخنران داخلی و خارجی از کشورهایی همچون آمریکا، استرالیا آخرین و بروزترین دستاوردهای خود را ارائه خواهند داد و علاقه‌مندان می‌توانند در هر کجای کشور به صورت مجازی و رایگان از این مباحث استفاده کنند.

داروسازی، نانو و دارورسانی، انکولوژی پیش بالینی، روش های درمانی سرطان، پرفیوژن، خونرسانی و قلب، مطالعات و مواد دندانی، علم مواد، جانورشناسی، اخلاق در پژوهش پیش بالینی، روش ها و ابزارهای پردازش تصاویر و سایر حوزه های مرتبط از محورهای این سمپوزیوم است.در این رویداد مقالات پس از داوری و پذیرفته شدن به صورت شفاهی ارائه خواهند شد.

آزمایشگاه پیش بالینی در تلاش است تا در شرایط سخت و فراگیر کرونا بتواند در راستای بالا بردن سطح آگاهی محققان این حوزه گام بردارد و از تلاش خود برای ترویج این دانش از پای ننشیند.این مرکز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای توسعه تحقیقات این حوزه با تجهیز توسط دستگاه های ایران ساخت راه اندازی شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت آزمایشگاه مراجعه کنند.