یک شرکت دانش‌بنیان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دوره آموزشی کنترل کیفیت را برای شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای کنترل کیفیت محصولات برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، این دوره آموزشی که توسط شرکت دقت آزمون بسپار به صورت مجازی و آنلاین 22 و23 شهریورماه سال جاری با حضور مدیران کنترل کیفیت واحد های تولیدی، آزمایشگاه های آزمون و پژوهشگران و فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، آزمایشگاه‌های کنترل کیفی و استاندارد برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان ضمن بررسی روش های تضمین کیفیت، با روش های آماری ارزیابی نتایج آزمون و کالیبراسیون، آشنایی با روش های آماری کیفیت‌سنجی و افزایش دقت در کنترل کیفیت آشنا می‌شوند.

داده‌های حاصل از آزمون‌های تعیین کیفیت می‌تواند نقش بسزایی در افزایش کیفیت محصولات تولیدی ایفا کند. واحدهای تولیدی برای ارائه محصولات با کیفیت و دقت در نتایج تولیدات خود، نیاز دارند تا با الزام‌های کنترل کیفیت آشنا شوند. بر همین اساس استانداردهای کنترل کیفیت توسط شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه دهنده خدمات کیفیت‌سنجی ارائه می‌شود و تولیدکنندگان محصولات دانش‌بنیان را در ارتقای تولیدات، کسب استانداردها برای ورود به بازارهای منطقه‌ای و جهانی همراهی می‌کند.

شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و واحدهای کنترل کیفیت که عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی هستند، با حضور در این دوره آموزشی از تخفیف بهره‌مند می‌شوند علاقمندان برای حضور در این دوره مجازی و کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به سایت شرکت دانش‌بنیان دقت آزمون بسپار مراجعه کنند.