با مشارکت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق، همایش آموزشی-فرهنگی «پلاس‌ما» برگزار می‌شود تا پویشی از معلمان خلاق در حوزه ترویج علم شکل گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، این همایش با شعار «هر معلم، یک دنیا فرصت» به دنبال ایجاد شبکه‎ای از معلمان خود‌جوش، دغدغه‌مند و با تجربه دانش علمی و عملی‌ تدریس خلاقانه است تا با این کار نظام آموزشی با ایجاد تغییراتی حتی کوچک، جذاب‌تر و دلنشین‌تر شود. این کار دانش‌آموزان را برای حضور در مدرسه و کلاس درسی ترغیب و تشویق می‌کند.

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در این کار پیش‌قدم شده و در کنار مجموعه‌هایی چون شتابدهنده تتا و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، دانوین و فیلیمو مدرسه ایستاده است تا این حرکت علمی و فرهنگی به بهترین شکل برگزار و پویشی میان معلمان ایجاد شود.

همایش پلاس‌ما ۲۰ آبانماه سال جاری برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای مشارکت در این پویش ملی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینترنتی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور به آدرس اینترنتی http://insf.org/fa مراجعه کنند.