ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین ­المللی انرژی­ های تجدیدپذیر ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 29 و 30 آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، این رویداد فناورانه که به همت انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران و حمایت وزارت نیرو و ساتبا و با حضور ستاد توسعه فناوری‌های آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود، به دنبال  بررسی چالش‌های پیشروی توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و ارائه راه‌کارهای بهبود فضای کسب‌وکار این حوزه در دوران کرونا و تحریم است.

همچنین از دیگر محورهای این کنفرانس می توان به «بررسی سیاست‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر»، «بررسی چالش بازار انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور و راهکارهای برون رفت از وضع فعلی»، «روش‌های نوین تامین مالی و حضور صنایع بزرگ در سرمایه گذاری نیروگاه های تجدیدپذیر برای تامین برق»، «اتخاذ سیاست‌هایی برای بومی‌سازی صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر» و «بررسی روند توسعه فناوری‌های مرتبط با انرژی‌های تجدیدپذیر در دنیا» اشاره کرد.

در ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران، نمایندگانی ار فعالان، متخصصان و اساتید داخلی و بین‌المللی این حوزه حضور خواهند داشت.

 علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام حضور در این رویداد به آدرس اینترنتی https://energy_water.isti.ir/ مراجعه کنند.