یک شرکت دانش‌بنیان سامانه‌ای ایجاد کرده است که دانش آموزان تمامی مقاطع مختلف تحصیلی می‌توانند از آموزش خصوصی بهره ببرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، محمد دارستانى فراهانى مدیرعامل شرکت توسعه فناورى آریا کاوش با بیان اینکه استادبانک، همراه دانش‌آموزان و دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی است، گفت: هدف این مجموعه بالا بردن کیفیت روند آموزشی و پرورش استعدادهای برتر این سرزمین است.

 

انتخاب استاد بر اساس استاندارهای سخت‌گیرانه

سامانه آنلاین انتخاب معلم برای تدریس خصوصی و آنلاین است این امکان را فراهم می‌کند که از هرکجای ایران، دروس را با کیفیتی بالا فراگرفت.

ویژگی اصلی این سامانه استفاده از فناوری‌های هوشمند و دیجیتال برای شناخت کیفیت تدریس استادانو انتخاب آن‌ها بر اساس استانداردهای روزآمد آموزشی است.

مدرسان پس از ارزیابی‌های دقیق، وارد آکادمی استادبانک می‌شوند و در این آکادمی آموزش‌های لازم به آن‌ها ارائه می‌شود. این موضوع می‌تواند دانش آموزان و خانواده‌هایشان را نسبت به کیفیت تدریس معلم خصوصی و آموزش دریافت شده، آسوده‌خاطر کند.

 

آموزش مجازی در زمان شیوع کرونا

در حدود دو سال است که با شیوع کرونا نزدیک به 70 درصد آموزش‌ها در استادبانک به صورت مجازی انجام می‌شود و این مجموعه در طول این مدت نگذاشته آموزش و یادگیری تعطیل شود. استاد بانک در کنار سایت دارای اپلیکیشن هم است که نزدیک به یک‌میلیون نصب دارد.

باید خاطر نشان کرد که استادبانک به ‌صورت تخصصی در حال فعالیت و همکاری با بهترین اساتید در زمینه تدریس خصوصی در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج و سایر کلان‌شهرها است.

در این مجموعه تدریس خصوصی و آنلاین در همه‌ی رشته‌ها فراهم شده است. علاوه ‌بر پوشش دهی دروس مقاطع مختلف تحصیلی، استادبانک برای دانشجویان مقطع کارشناسی نیز با بهترین اساتید در زمینه تدریس خصوصی کنکور ارشد همکاری می‌کند.

 

شفاف‌سازی فضای آموزش خصوصی

استادبانک با ارائه قابلیت‌هایی مانند مشاهده قیمت و ویدیو معرفی اساتید، نظرات دانش آموزان قبلی که مورد سنجش قرار گرفتند و همچنین رتبه و رزومه آنان، تلاش کرده است فضای آموزش خصوصی را شفاف و کارآمد کند. به طوری‌که متقاضیان دریافت آموزش، به راحتی بتوانند بررسی‌های لازم را انجام داده و سپس درخواست خود را ثبت کنند.

 

ایجاد کسب درآمد برای معلمان و اساتید

در حال حاضر حدود 43 نفر که بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، به طور مستقیم در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند. همچنین در حدود 2000 مدرس، دبیر، استاد و معلم خصوصی از این طریق کسب درآمد می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه فناوری آریا کاوش، نقش حمایت‌های معنوی و مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را در پیشرفت شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار کارآمد دانست و گفت: این سازمان با پرداخت وام‌هایی نظیر وام اشتغال‌زایی به پیشرفت و گسترش استادبانک کمک شایانی کرده است.