با حکمی از سوی سورنا ستاری؛ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان منصوب شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری،  در متن حکم سورنا ستاری خطاب به مرتضی احسانی آمده است: نظر به تجارب ارزشمند و با عنایت به مراتب تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به سمت سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با توکل بر خداوند سبحان و در پرتو ارزش‌ها و اصول گرانقدر اسلامی، با رعایت صرفه و صلاح بیت‌المال و امانتداری که از آن برخوردار می‌باشید و با بهره‌مندی از همکاری صمیمانه و کارشناسانه کلیه همکاران محترم در واحدهای بنیاد در چارچوب اساسنامه و سایر ضوابط مقررات مربوط، به ویژه، در تحقق اهداف عالی در حوزه نخبگان، روان‌سازی امور، جذب منابع و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در کشور و با تلاش جهادگونه در کسب رضایت الهی در خدمت به نخبگان و استعدادهای برتر عزیز موفق و موید باشید.

بی شک کلیه همکاران و مسئولین محترم بنیاد در تحقق اهداف و انجام وظیفه محوله، جنابعالی را یاری خواهند نمود.

توفیقات روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در پرتو منشور اخلاقی دولت سیزدهم نسبت به انجام ماموریت‌های محوله کوشا باشید.