پردیس فناوری و نوآوری با هدف ارائه امکانات زیرساختی و نرم‌افزاری به تیم‌های خلاق و فناور و توسعه فرهنگ و فناوری هوانوردی عمومی راه‌اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری، پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق و عبدالمجید شجاع قائم مقام معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری در امور حقوقی و مجلس از این مرکز بازدید کردند.

ابن پردیس فناوری و نوآوری با هدف اجرای طرح‌های پژوهشی و فناورانه، پروژه‌های تحقیقاتی، برگزاری دوره‌های تخصصی پژوهش، همایش‌ها و نمایشگاه‌های تخصصی، توسعه اقتصاد دانش بنیان و کمک به رشد فناوری و کارآفرینی خلاق ایجاد شده است.

ایجاد فضای لازم برای توسعه کسب و کارها

در این پردیس فناوری و نوآوری، ضمن ایجاد محیطی برای شناسایی و ارائه توانمندی‌های نیروی انسانی، از استقرارشرکت های نوپا و توسعه نیافته حمایت می شود که شرط اصلی آن عزم کسب و کارها برای رشد و حضور در بازار است.

علاوه بر استقرار 20 شرکت نوآور، بیش از ۱۰۰ شرکت با این مجموعه در ارتباط هستند که از زیرساختها مانند سالن همایش، فضای کار اشتراکی، پردیس مجازی و سایر خدمات برای توسعه کسب و کارشان استفاده می کنند.

فضای کار اشتراکی در پردیس فناوری و نوآوری، با ظرفیت ۱۵ تیم علاوه امکان استقرار گروه‌های خلاق و کسب‌وکارهای نوپا خدمات مشاوره و راهبری، امکانات زیرساختی و نرم افزاری را به تیم‌ها ارائه می‌کند.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری، دبیر ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق و قائم مقام معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری در امور حقوقی و مجلس ضمن بازدید از این مجموعه فناور، با تیم‌های خلاق و نوآور مستقر در این پردیس گفت‌وگو کردند و در جریان فعالیت آنان قرار گرفتند.