فیلم سینمایی «ماشینم را بران» در ادامه توفیقات خود در فصل جوایز، به‌عنوان بهترین فیلم سال از سوی انجمن منتقدان لس‌آنجلس برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری به نقل از ورایتی، انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس (LAFCA) به بهترین دستاوردهای فیلم در سال ۲۰۲۱ رای داده و برندگان جوایز خود را معرفی کرده است.

این سازمان فیلم درام «ماشینم را بران» ساخته ریوسوکه هاماگوچی را به عنوان بهترین فیلم سال خود و «قدرت سگ» را به عنوان دومین فیلم منتخبش انتخاب کرده است.

در بخش بهترین کارگردان جای این دو فیلم عوض شد و جین کمپیون توانست با «قدرت سگ» خود اول شود و هاماگوچی دوم شد.

«ماشینم را بران» با این پیروزی تبدیل به یکی از چهارده فیلمی شده که تا به حال توانسته‌اند موفق به کسب جایزه اول انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس و حلقه منتقدان فیلم نیویورک شوند. تمام این فیلم‌ها بعداً نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم سال اسکار هم شدند.

از دیگر برندگان بزرگ جوایز انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس می‌توان از سایمون رکس نام برد که برای «راکت قرمز» جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد. پنلوپه کروز به خاطر نقش‌آفرینی در «مادران موازی» برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد و آرایان دوبوز جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل را با «داستان وست ساید» به خود اختصاص داد.

در بخش جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل دو برنده معرفی شدند و وینسنت لینائون برای «تیتان» و کودی اسمیت-مک‌فی برای «قدرت سگ» جایزه را به اشتراک گذاشتند.

همانطور که قبلاً اعلام شده بود، مل بروکس جایزه یک عمر دستاورد حرفه‌ای انجمن را دریافت کرد. در مراسمی که به صورت حضوری در سال ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد، بروکس و دیگران جایزه خود را دریافت خواهند کرد.

سال گذشته، انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس «تبر کوچک» استیو مک‌کوئین را به عنوان بهترین فیلم انتخاب کرده بود و جایزه بهترین کارگردان را به کلویی ژائو به خاطر «سرزمین آواره‌ها» داد. ژائو برنده دو جایزه اسکار به خاطر بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد.