فراخوان پذیرش تیم‌ها و استارتاپ‌های خلاق و نوآوری در حوزه «رسانه‌های صوتی و تصویری» و «آموزش و سرگرمی» توسط خانه خلاق و نوآوری نیتک منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح تا 10 دی‌ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند تا ایده‌ها، محصولات و خدمات خود را معرفی کنند و از حمایت‌های این فراخوان بهره‌مند شوند. تیم‌های استارتاپی، کسب‌وکارهای نوپا، ارائه‌دهندگان خدمات دیجیتال و تولیدکنندگان محتوا، مخاطبان اصلی این فراخوان هستند.

مشارکت کنندگان در این طرح می‌توانند از خدماتی چون «توانمندسازی»، «استفاده از فضای فیزیکی و اداری اشتراکی»، «خدمات پشتیبانی فنی»، «شرکت در دوره‌های آموزشی»، «بهره‌گیری از استودیوهای مجهز برای تولید محتوا»، «سرمایه‌گذاری و پشتیبانی مالی توسط گروه سرمایه‌گذاری وسنی» و «اتصال به شبکه سرمایه‌گذاران شتابدهنده» که توسط خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک ارائه می‌شود، بهره‌مند شوند.

این فراخوان که با مشارکت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر شده است، زمینه‌ای برای معرفی توانمندی‌های موجود در این حوزه به بازار و سرمایه‌گذاران آن، فراهم می‌کند.

 توانمندسازی استارتاپ‌ها در راستای تامین مالی، تدوین مدل کسب‌وکار، تجاری‌سازی و جذب سرمایه‌گذار، آموزش و مشاوره بازاریابی و تسهیل فرآیند نفوذ در بازار هدف از جمله حمایت‌های دیگر ارائه شده به تیم‌های شرکت کننده در این فراخوان خواهد بود.