مراسم قرعه‌کشی جدول نمایش فیلم‌های حاضر در چهلمین جشنواره فیلم فجر برای سالن اصحاب رسانه، در موزه سینما برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل فناوری و نوآوری؛ عصر امروز سه شنبه ۲۸ دی ماه مراسم قرعه کشی جدول نمایش فیلم‌های حاضر در چهلمین جشنواره فیلم فجر که قرار است در محل نمایش فیلم‌ها برای اهالی رسانه روی پرده برود، در موزه سینما برگزار شد.

این برنامه که اجرای آن را پژمان بازغی برعهده داشت، در موزه سینما و با حضور صاحبان فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

بازغی در ابتدای مراسم تاکید کرد تاخیر در برگزاری مراسم به دلیل تاخیر در حضور برخی از مهمانان بود. در این جشنواره کارگردانان مختلفی حضور دارند که می‌توان شاهد حضور جشنواره متفاوت باشیم.

عباس کریمی، در ادامه برنامه روی صحنه آمد و بعد از خواندن متنی درباره جشنواره فیلم و فجر و اشاره به شیوع کرونا و تاثیر آن در سینما از حاضران دعوت کرد تا با خواندن اسمشان برای شروع مراسم قرعه کشی روی صحنه بیایند.

 

قرعه‌کشی جدول اکران خانه جشنواره/ «فجر ۴۰» با «بیرو» کلید می‌خورد

 

در پایان این مراسم مسعود نقاش‌زاده دبیر جشنواره روی صحنه آمد و گفت: به همه سینماگران و روزنامه‌نگاران خسته نباشید می‌گویم. جشنواره فیلم فجر ضیافت سینمای ایران است. امیدوارم در این دوره از گردهمایی بزرگ سینمای ایران لذت ببریم. همه آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره خوب بودند و ما باید از بین آنها آثاری را انتخاب کنیم.