یک شرکت دانش‌بنیان ارزیابی عملکرد کلیه افراد و حوزه‌ها به‌صورت مستمر بر اساس شاخص‌ها را با سامانه‌ای بومی فراهم کرده است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، مریم امامدادی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تحقیق و توسعه یسنا پارس با بیان اینکه سامانه جامع مدیریت عملکرد تسما شامل چند نرم‌افزار است است، گفت: ازجمله نرم‌افزارهای این سامانه مدیریت عملکرد سازمانی، مدیریت عملکرد کارکنان و مدیریت استراتژیک است که هرکدام به‌صورت مستقل و تخصصی فرآیند اجرایی مدیریتی را عملیاتی می‌کنند.

 

استقرار نظام مدیریت سلامت اداری

توسط سامانه جامع مدیریت عملکرد تسما عملکرد کلیه افراد و حوزه‌ها به‌صورت مستمر بر اساس شاخص‌های موجود مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و روند پیشرفت و امتیازهای عملکرد، جهت تصمیم‌سازی مدیران ارشد در قالب گزارش‌های مدیریتی ارائه می‌شود.

یکی از شاخص‌ترین کاربرد سامانه مدیریت عملکرد سازمان، بهره‌برداری در دولت تحت عنوان سامانه مدیریت عملکرد دولت در جشنواره شهید رجایی است که قریب به 10 سال توسط کلیه سازمان‌های ملی و وزارتخانه با محوریت سازمان اداری و استخدامی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

کاربرد دیگر سامانه مدیریت عملکرد سازمانی، در دستگاه‌های اجرایی جهت استقرار نظام مدیریت سلامت اداری است و همچنین کلیه موضوعات مدیریت عملکرد در حوزه مدیران، واحدها و سازمان‌های زیرمجموعه را شامل می‌شود. در بخش صنعت و شرکت‌های خصوصی نیز مهم‌ترین کاربرد آن مدیریت عملکرد مدیران، پیمانکاران، تأمین‌کنندگان و کارگزاران است.

 

سازمان‌دهی و ارتقای پستی کاربران

همچنین نرم‌افزار مدیریت عملکرد کارکنان در هر بخش، سازمان یا موسسه‌ای که عملکرد کارکنان را بخواهد مورد ارزیابی مدیریت قرار می‌دهد. نرم‌افزار مدیریت استراتژیک نیز ابزاری جهت تحت کنترل قرار دادن و نظارت بر روند اجرای پیشرفت برنامه استراتژیک هر سازمان یا موسسه است.

اولین نسخه این محصول در سال 1389 به بهره‌برداری رسیده و به‌طور مستقیم در شرکت برای 40 نفر اشتغال ایجاد کرده و غیرمستقیم در کلیه سازمان‌هایی که به بهره‌برداری رسیده منجر به جذب، سازمان‌دهی و ارتقای پستی کاربران در حوزه مدیریت عملکرد شده است.

 

امنیت بالا در جهت حفظ اطلاعات

بزرگ‌ترین اهمیت این محصول نظام‌مند کردن و فرهنگ‌سازی اجرای عملیات مدیریت عملکرد در سازمان‌ها بوده است. امنیت بالا در جهت حفظ اطلاعات عملکردی سازمان‌ها از ویژگی‌های مهم این محصول به‌حساب می‌آید.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تحقیق و توسعه یسنا پارس با اشاره به اینکه حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مقایسه با سایر نهادها، بسیار نظام‌مند، اصولی و کارشناسی شده است، افزود: طی چند سالی که به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تعامل هستیم، به‌وضوح این ویژگی‌ها در ساختار این مجموعه مشاهده می‌شود.

نفیسه کرمی