یک شرکت دانش‌بنیان محصولی طراحی کرده که باعث رونق کسب‌وکار و ترغیب مشتریان برای خرید دوباره می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، محمدعلی سعادت جو مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فرا صدر یزد با بیان این‌که صاحبان کسب‌وکار همواره در پی افزایش مشتریان خود در بازار رقابتی امروز هستند، گفت: فرابین یا باشگاه مشتریان محصولی برای وفادار سازی و مدیریت فرآیندهای داخلی یک کسب‌وکار است.

 

حفظ و ترغیب مشتریان برای خرید دوباره

فرابین ابزاری توانمند جهت افزایش مشتریان هر کسب‌وکار است که درنتیجه منجر به افزایش درآمد و رونق آن کسب‌وکار می‌شود. با استفاده از مزایای متعدد فرابین می‌توان به اهداف دیگری مانند حفظ مشتریان فعلی و همچنین جمع‌آوری یک بانک اطلاعاتی بزرگ و سودمند دست پیدا کرد.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به امکان ثبت اطلاعات مشتری در سیستم و گروه‌بندی آنان بر اساس میزان خرید و امتیازهای دریافتی با روش‌های متنوع و به‌صورت اتوماتیک، امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان درباره تشکر از خرید، دعوت خرید مجدد و پیامک‌های مناسبتی از طریق پیام کوتاه اشاره کرد.

امکان ارسال فرم نظرسنجی به مشتری بلافاصله بعد از خرید و امکان گزارش‌گیری لحظه‌ای توسط مدیر کسب‌وکار، تعریف مقدار تخفیف به ازای هر خرید مشتری به‌صورت شارژ کیف پول، واریز وجه هدیه به کیف پول مشتری بلافاصله بعد از خرید و امکان استفاده از کیف پول در خریدهای بعدی توسط مشتری از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

 

مدیریت و بررسی عملکرد کسب‌وکار

همچنین این محصول امکان اتصال کیف پول مشتری به سامانه‌های آنلاین و حسابداری کسب‌وکارها جهت استفاده از خدمات سامانه کیف پول مشتری، امکان اعطای کد اختصاصی به هر کسب‌وکار، امکان صدور کارت هدیه و بن تخفیف برای هر گروه مشتری و امکان مدیریت و گزارش‌گیری آن‌ها توسط مدیر کسب‌وکار را نیز فراهم کرده است.

این محصول می‌تواند گزارش‌گیری دقیق و جامعی از تعداد مشتری، میزان فروش، امتیازات مشتریان و تخفیفات آنان و مواردی ازاین‌دست را جهت مدیریت و بررسی عملکرد کسب‌وکار داشته باشد. استفاده از این محصول در کسب‌وکارهای مختلف باعث حفظ مشتریان فعلی، جذب مشتریان بالقوه و افزایش فروش می‌شود.

فرابین باعث افزایش ارتباط با مشتریان، افزایش درآمد و سودهی کسب‌وکار، اطلاع از علایق و ارتباط مؤثر با مشتریان، حفظ و نگهداری مشتریان، اطلاع‌رسانی از انواع تخفیف‌ها به مشتریان و ذخیره اطلاعات و ایجاد بانک اطلاعاتی طبقه‌بندی شده مشتریان، همکاران، نمایندگان می‌شود.

 

روش‌های مختلف برای ثبت اطلاعات کاربران

این محصول برای اکثر کسب‌وکارهای خرد یا دفاتر خدماتی و بیمه، آموزشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها، مغازه‌ها، آرایشگاه و سالن‌های زیبایی، باشگاه‌های ورزشی و رستوران‌ها مفید است.

هر نرم‌افزار این محصول بسته به نوع طراحی و اهدافی که دنبال می‌کند، برای ثبت اطلاعات کاربران از ابزار مختلفی بهره می‌گیرد. در فرابین روش‌ها و ابزارهای مختلفی برای ثبت اطلاعات کاربران از قبیل نرم‌افزار ویندوزی، اپلیکیشن موبایل و تبلت شماره‌گیر وجود دارد.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان گروه مهندسین فرا صدر یزد با اشاره به اینکه حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بسیار مفید است، افزود: در حال حاضر حدود 28 نفر در این شرکت مشغول به فعالیت هستند و نمایندگی‌های فعالی در تمامی کشور در دست راه‌اندازی است.