در جریان بازدید رئیس سازمان بازرسی کشور از پارک علم و فناوری پردیس با همراهی رئیس بنیاد ملی نخبگان، زمینه تشکیل کارگروه مشترک و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق مستقر فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل فناوری و نوآوری،  سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان به همراه ذبیح‌الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن بازدید از محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس از چند شرکت دانش بنیان بازدید کردند.

شکل گیری کارگروه مشترک با هدف توسعه زیست‌بوم          

در جریان این بازدید و طی نشستی مشترک، ضمن معرفی شرکت‌های مستقر در ناحیه نوآوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میزان درآمدزایی و اشتغال آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق مستقر در این پارک، زمینه  تشکیل کارگروهی مشترک میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف حمایت‌های زیرساختی، تسهیل‌گری، پشتیبانی‌ و رفع موانع شرکت‌های فعال فراهم شد.

همچنین در راستای توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری پارک فناوری پردیس، زمینه‌های همکاری و تعامل مشترک میان سازمان بازرسی کل کشور و پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد گفت وگو و بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان حضور در ناحیه نوآوری پردیس معاونت علمی و فناوری  ضمن بازدید از نمایشگاه محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس و با زیرساخت‌های استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق آشنا شد و در جریان روند توسعه فازهای این ناحیه نوآوری قرار گرفت.

پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری، یکی از گسترده ترین زیرساخت‌های توسعه فناوری و نوآوری در کشورمان است که بیش از ۴۰۰ شرکت فناوری و دانش بنیان در حوزه‌های مختلف فناوری در این پارک مشغول به فعالیت هستند.

  •