رئیس جمهور با بیان اینکه وظیفه و سیاست قطعی و اجتناب‌ناپذیر دولت پشتیبانی از فعالیت‌های دانش بنیان است، اظهار داشت: لازمه تحقق شعار امسال نیز بر همین مبنا استوار است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نواوری شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش بنیان عصر امروز پنجشنبه برای نخستین بار به ریاست رئیس جمهور تشکیل جلسه داد.

در این جلسه پس از ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در جهت اجرای قانون جهش دانش بنیان موضوع لزوم افزایش سرمایه صندوق نوآوری و شکوفایی مطرح شد که مورد تاکید و تایید قرارگرفت.

همچنین در این جلسه شرح وظایف و آیین‌نامه داخلی شورای راهبری و دستورالعمل اجرایی کارگروه تولید بار اول و ضوابط برخورداری واحدهای فن‌آور مستقر در پارک‌های علمی فناوری از حمایت‌های قانون دانش بنیان به تصویب اعضا رسید.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در این جلسه با بیان اینکه وظیفه و سیاست قطعی و اجتناب‌ناپذیر دولت پشتیبانی از فعالیت‌های دانش بنیان است، گفت: لازمه تحقق شعار امسال نیز بر همین مبنا استوار است.

رئیس جمهور با قدردانی از مجلس شورای اسلامی به خاطر تصویب قانون جهش دانش بنیان، همه دستگاه‌های اجرایی و مرتبط را موظف کرد برای اجرایی سازی این قانون تمام تلاش خود را به کار گیرند.