بهرام شاه محمدلو تهیه‌کننده، کارگردان و راوی قصه‌های «زیر گنبد کبود» که قرار بود بعد از چند دهه این مجموعه را دوباره به تولید برساند بیان کرد که همچنان منتظر اسپانسر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری؛ امروز شنبه ۱۶ مهر ماه همزمان با آغاز هفته ملی کودک و نوجوان است و شاید یکی از مدیوم‌هایی که سهم عمده‌ای در تولید آثار کودک و نوجوان داشته است، تلویزیون باشد. از جمله این آثار خاطره انگیز در حوزه کودک و نوجوان مجموعه «زیر گنبد کبود» است که بهرام شاه محمدلو نویسندگی و کارگردانی این مجموعه را در دهه ۶۰ و ۷۰ به عهده داشته است.

شاه محمدلو در این برنامه علاوه بر کارگردانی، اجرا و روایت قصه‌ها را هم در نقش «آقای حکایتی» بر عهده داشت و یکی از برنامه‌های ماندگار و خاطره‌انگیز را تهیه‌کنندگی کرد. در سری اول این مجموعه ایرج طهماسب هم او را در کارگردانی این مجموعه همراهی می‌کرد که سال ۶۶ کلید خورد و در چند فصل در دهه ۶۰ و ۷۰ روی آنتن رفت.

سال گذشته بهرام شاه‌محمدلو با حضور در برنامه «بسته پیشنهادی» خبر داد که قرار است ادامه این مجموعه را یک بار دیگر به تولید برساند. با این حال هنوز و پس از چند ماه این مجموعه به تولید نرسیده است.

بهرام شاه محمدلو در گفتگو با خبرنگار مهر درباره چرایی به تعویق افتادن تولید این مجموعه نمایشی در سخنان کوتاهی بیان کرد: در حال حاضر منتظر اسپانسر و سرمایه‌گذار هستیم، اگر سرمایه‌گذار فراهم شود وارد تولید خواهیم شد.

وی درباره اینکه قرار نیست بودجه‌ای از طرف صداوسیما برای این اثر تامین شود؟ عنوان کرد: تا الان بودجه‌ای فراهم نبوده است.

شاه محمدلو درباره متن این مجموعه و اینکه برای تولید آماده است یا خیر اظهار کرد: بخشی از کار آماده است و با حضور سرمایه‌گذار به تولید خواهد رسید.