به گفته مدیر جدید ایمنی توئیتر، ایلان ماسک برای بازبینی محتوا و اجتناب از برخی بررسی ها توسط کارمندان و ایجاد محدودیت برمحتوا به جای حذف آن از اتوماسیون استفاده می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری؛  به نقل از رویترز، همچنین به گفته الا اروین نائب رییس اعتماد و ایمنی محصول توئیتر، این شبکه اجتماعی به طور وسیع تر هشتگ های در معرض سواستفاده و نتایج جستجو در برخی حوزه ها مانند سواستفاده از کودکان را بدون در نظر گرفتن تاثیر مثبت احتمالی آنها محدود می کند.

اروین در مصاحبه ای گفت: مهم ترین موضوع تغییر یافته آن است که تیم کاملا قدرت یافته تا سریع تر و گسترده تر عمل کند.

او در بخش دیگری گفته است ماسک کارمندان را تشویق کرده کمتر درباره تاثیر اقداماتشان بر رشد تعداد کاربران یا درآمد نگران باشند زیرا ایمنی اولویت اصلی شرکت است. اروین در این باره افزود: ماسک روزانه چند بار بر این موضوع تاکید می کند.

به گفته کارمندان آشنا به این امور، روش حفظ ایمنی که اروین توضیح داده تا حدودی حاکی از سرعت گرفتن تغییراتی است که از سال گذشته برنامه ریزی شده بود. هدف تغییرات کنترل محتوای نفرت پراکنی و موارد نقض قوانین پلتفرم است.

اظهار نظرهای او در حالی بیان می شود که پس از آنکه ماسک حساب های کاربری تعلیق را احیا کرد، کارشناسان از افزایش نفرت پراکنی در این شبکه اجتماعی خبر دادند.

از زمانیکه ماسک توئیتر را خریده و نیمی از کارمندان آن را اخراج کرده، این شبکه اجتماعی با سوالاتی درباره توانایی اش جهت بازبینی محتوای مخرب و غیرقانونی مواجه شده است.