چهارمین همایش ملی توسعه سواحل مکران با محوریت حکمرانی و تأکید بر دیپلماسی و اقتصاد دریامحور برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری؛  نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران چهارمین همایش ملی توسعه سواحل مکران؛ با محوریت حکمرانی و تاکید بر دیپلماسی و اقتصاد دریامحور را برگزار می کند.

این همایش با همکاری اندیشکده دیپلماسی اقتصادی به نمایندگی دانشگاه امام صادق علیه السلام و مشارکت کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، شورای راهبردی روابط خارجی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و تهران، صندوق توسعه ملی، مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری دایر خواهد شد.

همایش ملی توسعه سواحل مکران؛ با محوریت حکمرانی و تاکید بر دیپلماسی و اقتصاد دریامحور در اسفندماه ۱۴۰۱ در محل بندر راهبردی جاسک و با حضور مقامات عالی کشوری و لشگری برگزار خواهد شد.

این همایش ملی در ده محور موضوعی اقدام به دریافت و ارزیابی مقالات سیاستی (حداکثر ۴۰۰۰ کلمه‌)کرده و از سوی پایگاه استنادی ISC و Civilica پشتیبانی و نمایه مقالات انجام می‌ شود.

در این مراسم ضمن تقدیر از مقالات برگزیده با ذکر نام مؤلف، آثار برگزیده به فراخور موضوع مربوطه جهت مشورت به نهادهای سطوح عالی سیاستگذاری و اجرایی کشور ارائه خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال مقالات ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ اعلام شده است.

چهارمین همایش ملی توسعه سواحل مکران برگزار می شود