یازده خدمت صادراتی قابل ارائه به شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌شود تا بازار بین‌المللی کسب‌وکارهای دانشی توسعه بیشتری یابد.

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با مصوبه معاونت توسعه کسب و کار از ۱۱ خدمت صادراتی قابل ارائه به شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند. این حمایت‌ها از ۲۰ تا ۷۰ درصد قابل ارائه است و شرکت‌هایی که شرایط لازم را کسب کنند می‌توانند از این حمایت‌ها بهره‌مند شوند.

خدمات مختلف صادراتی شامل «منتورینگ و مشاوره صادرات»، «آموزش‌های بازرگانی و صادرات»، «تهیه ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی تبلیغات بین‌المللی»، «تهیه گزارش تحقیق بازار و بازاریابی بین‌المللی»، «اخذ گواهینامه‌ها و مجوزهای بین‌المللی محصولی»، «ثبت محصولات، داروها و علائم تجاری»، «حضور مستقل در نمایشگاه‌های خارجی»، «پاویون ایران در نمایشگاه‌های خارجی»، «اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری»، «حضور در مناقصات بین‌المللی دانش‌بنیان» و «ارسال نمونه محصول» می‌شود.

همه شرکت‌ها و افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند برای اخذ حمایت‌های آیین‌نامه‌ صادراتی و جزییات بیشتر به این سایت مراجعه کنند.

شرکت‌های دانش‌بنیان صادراتی در صورتی تاییدیه دریافت و حمایت‌ها را می‌گیرند که در گروه توانمند یا برتر صادراتی سیستم ارزیابی آمادگی صادرات (ERA) طبقه‌بندی شوند یا جزء شرکت‌های ۴ و ۵ ستاره باشگاه شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان قرار گیرند. تخصیص حمایت به شرکت‌های ۳ ستاره به‌صورت موردی و با تایید کریدور توسعه صادرات امکان‌پذیر است.