غرفه کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در نخستین روز برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2023 با استقبال قابل توجهی از سوی بازدیدکنندگان روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری؛ غرفه کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در نخستین روز برگزاری  نمایشگاه اینوتکس 2023 با استقبال قابل توجهی از سوی بازدیدکنندگان روبرو شد.

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر با هدف معرفی توانمندیها و دستاوردهای کارخانه نوآوری امپر و شبکه سازی در حوزه های فعالیت این مجموعه و همچنین ایجاد ارتباط با بازیگران اصلی اکوسیستم و زیست بوم نوآوری در این نمایشگاه حضور یافت.

شکل دهی و ایجاد همکاری مشترک با ارکان اصلی حاکمیتی، بخش خصوصی شتابدهنده ها و استارت‌آپ ها و سرمایه گذاران خطر پذیر در سه حوزه کلان خودرو ، سلامت و تجهیزات پزشکی، هوش مصنوعی، ای تی و فناوری های نرم و همچنین جذب ایده های مستعد تجاری سازی از دیگر اهداف این کارخانه نوآوری است و بر همین اساس از صاحبان ایده دعوت به عمل می‌آورد تا از غرفه این کارخانه نوآوری واقع در پارک فناوری پردیس، سالن یک، غرفه شماره 121 بازدید به عمل آورند.  

گفتنی است کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر، به منظور رشد و پیشرفت زیست بوم نوآوری و کمک به اقتصاد دانش بنیان وخلاق ایجاد شده و با سه شتابدهنده در راستای استفاده از فناوری های روز دنیا در صنعت حمل و نقل وشتابدهنده (Amper Drive)، حوزه های دیجیتال وهوش مصنوعی با شتابدهنده (Amper Change) و زندگی و سلامت باشتابدهنده (Amper Life) به عنوان بازوی نوآوری هلدینگ رایزکو فعالیت می‌کند.

 سرمایه گذاری خطرپذیر، خدمات منتورینگ، فضای کار اشتراکی ، اکادمی و شبکه سازی از جمله خدماتی است که در کارخانه نوآوری و خانه خلاق آمپر به صاحبان ایده و کسب و کارهای نوپا ارائه می‌شود.

 این مجموعه با توجه به زیرساخت های موجود در شبکه سازندگان داخلی و آزمایشگاه‌ها و ارتباط با خودروسازان مجموعه هلدینگ رایزکو، بستری مناسب جهت رسیدن به مرحله تجاری سازی تیم‌های استارتاپی این حوزه فراهم می‌کند.

دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس با هدف شناسایی ایده‌های خلاق و جذب سرمایه از تاریخ نوزدهم الی تا بیست و دوم اردیبهشت ماه  با حضور زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور و شرکت‌های بین‌المللی در ناحیه نوآوری پردیس، در حال برگزاری است.