محمدجواد صدری مهر در بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر، از این مجموعه به عنوان الگوی بخش خصوصی و پیشرو در شبکه کارخانه های نوآوری نام برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری؛ محمدجواد صدری مهر در بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در جمع مدیرعامل و روسای شتابدهنده‌های واستارت آپ های حاضر در کارخانه نواوری آمپر ضمن حمایت و تقدیر از فعالیت‌های انجام شده و آماده سازی زیر ساخت ها و توانمندی این مجموعه، از آمپر به عنوان الگوی بخش خصوصی و پیشرو در شبکه کارخانه های نوآوری نام برد و کارخانه نوآوری امپر را مجموعه ای نوآور وپیشرو عنوان کرد که نقش سازنده‌ای وموثری در اتصال نوآوری و فناوری به صنعت را ایفا میکنند، و الگویی برای سایر بخش‌ها عنوان کرد.

بانک تجارتصدری مهر ضمن اشاره به حوزه های سه گانه فعالیت کارخانه نوآوری امپر، خودرو سلامت و صنایع خلاق، خاطر نشان کرد که کارخانه نوآوری آمپر همانطور که از اسمش مشخص است، محل عرضه نوآوری جدید که خود ترکیبی از فناوری‌های جدیدی که آماده ورود به بازار هستند، می باشد.

ایشان همچنین با اشاره به حضور آقای دکتر کرمی که نقش مهمی را در تشکیل شبکه‌ای از کارخانه‌های نوآوری و مراکز نوآوری ایجاد شده در کشور را داشتند، اشاره و‌ از تلاشهای ایشان در این مسولیت جدید تشکر و قدر دانی کرد.

شایان ذکر است کارخانه نوآوری وصنایع خلاق آمپر در فضایی به وسعت ۱۰هزار متر و در دو سوله مجزا و هر سوله دو هزار متربع و در سه حوزه حمل ونقل، سلامت و سالمندی، ای تی ای اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و بیمه با داشتن دفاتر و فضای کار اشتراکی و فب لب تخصصی بعنوان بازوی نوآوری هلدینگ رایزکو درحال فعالیت است.