مهدی قمصریان مدیر عامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی وزارت اقتصاد در نشست مشترک همکاری با مدیران کارخانه نوآوری آمپر از امکان بهره‌مندی از دستاورد‌های این کارخانه نوآوری در رفع و تعدیل چالش‌های موجود در صنعت بیمه، چگونگی پیشگیری از خسارت‌های ایجادشده، شناسایی و ارائه مدل‌های بهره‌مندی از فناوری‌ها و نوآوری‌های حوزه بیمه در کاهش خسارت‌های بدنی خبر داد و بر ضرورت تعریف همکاری‌های مشترک و شکل‌دهی به کارگروه همکاری‌ها تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، در این دیدار، پرویز کرمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره کارخانه نوآوری آمپر، با اشاره به لزوم شکل‌گیری کارگروه همکاری مشترک با صندوق خسارات بدنی و همچنین علاقه‌مندی و توانایی شرکت‌های موجود در کارخانه نوآوری از ورود دو شتابدهنده آمپر درایو و آمپر چنج به این حوزه خبر داد .

همکاری مشترک صندوق تامین خسارت‌های بدنی وزارت اقتصاد و کارخانه نوآوری آمپر

در ادامه بهروز کشاورز مدیر شتاب‌دهنده آمپر چنج ضمن تشریح فعالیت‌های استارتاپ هزاره سوم، توضیحاتی در خصوص ویژگی‌های منحصربه‌فرد این استارتاپ، دستاوردهای آن و همچنین برنامه‌های آتی و زمینه‌های همکاری‌ این استاتاپ در حوزه بیمه ارائه داد.

مهدی اکبرشاهی مدیر شتاب‌دهنده آمپر نیز طرح‌های مرتبط در دست اقدام کارخانه نوآوری آمپر را معرفی کرد و به معرفی پروژه‌هایی در خصوص امکان استفاده از تکنولوژی‌ها و دانش جدید در حوزه هوشمند سازی خودرو، اتصال‌پذیری خودروهای سبک و سنگین به ‌منظور کاهش ریسک تلفات و حوادث جاده‌ای و امکان افزایش سرعت و کیفیت امدادرسانی با بهره‌مندی از پلتفرم‌ها و گجت های مطرح پرداخت.

همکاری مشترک صندوق تامین خسارت‌های بدنی وزارت اقتصاد و کارخانه نوآوری آمپر
قمصریان در پایان این نشست ضمن تأکید بر امکان همکاری‌های گوناگون با کارخانه نوآوری آمپر در سه حوزه تصادفات، کاهش آسیب‌ها و خسارات و هم‌چنین تسهیلات بیمه‌ای، نیازهای مرتبط در این حوزه‌ها را تشریح کرد.
گفتنی است کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر به عنوان بازوی نوآوری هلدینگ رایزکو در فضایی به وسعت 10 هزار متر و دو سوله مجزا، در سه حوزه حمل‌ونقل، سلامت و سالمندی، ای تی ای اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و بیمه مشغول به فعالیت بوده و پیش از این نیز طرح‌های مرتبط با صنعت بیمه را از طریق استارتاپ‌ هزاره سوم پیش برده است.