کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر با حمایت هلدینگ رایزکو و صندوق نوآوری وشکوفایی فراخوان رویداد پیوند جهت شناسایی استارتاپ‌ها و دارندگان طرح‌های فناورانه و نوآورانه حوزه هوشمندسازی خودرو و صنعت حمل‌و‌نقل مختص دانشجویان، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های فعال در این حوزه را منتشر کرد. هدف از برگزاری این رویداد شناسایی هسته‌ها و تیم‌های دانشجویی،  طرح‌ها و ایده های استارتاپی جذاب و توانمند حوزه هوشمندسازی خودرو و صنعت حمل و نقل می باشد.

در این رویداد ایده‌پردازان و استارت‌آپ‌های نوپا و استارتاپ‌های در حال توسعه شناسایی و حمایت خواهند شد مزیت این رویداد،‌ امکان استفاده از زیرساخت‌های فنی‌ و آزمایشگاهی، ارتباطات با منتورهای حوزه کسب‌وکار و شبکه متخصصین زیست بوم خودروسازی از طریق هلدینگ رایزکو و کارخانه نوآوری آمپر که با سرمایه‌گذاری بر ایده‌های منتخب همراه می باشد.

محورهای این رویداد شامل نسل جدید سیستم‌های ذخیره‌سازی انرژی، سیستم مدیریت حرارت، ارتقاء کیفیت طراحی، بدنه و استایل خودرو، بومی سازی و بازیافت مواد مورد استفاده در خودرو، سبک سازی خودرو، داخلی سازی مواد خودرو، هوشمند سازی و اتصال‌پذیری خودرو و کاهش مصرف سوخت و آلایندگی است.

گفتنی است، مهلت ارسال اطلاعات به دبیرخانه ۱۵ آبان‌ماه است و شرکت کنندگان به‌منظور ثبت نام می‌توانند از طریق صندوق نوآوری شکوفایی ثبت نام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88394157-021 ارتباط حاصل نمایند