در روز 27 آذر ماه کارخانه نواوری و صنایع خلاق آمپر میزبان استارتاپ‌های حوزه سالمندانی بود که با هدف جذب ایده های استارت آپی و با حمایت صندوق پژوهش وفناوری صنایع خلاق در این دمو دی شرکت کرده بودند.

 این رویداد متشکل از ۱۱ تیم استارت آپی بود است که در مرحله پیش‌شتابدهی قرار دارند و آماده جذب اولین راند سرمایه گذاری خود هستند. استارت‌آپ‌های حاضر در این رویداد در حوزه‌های سلامت و سالمندی با موضوعات؛ پایداری درآمد و مدیریت مالی سالمندان، تغذیه، دارو و درمان سالمندان، چالش‌های نگهداری در منزل، آموزش و مهارت‌افزایی سالمندان برای حضور موثرتر در جامعه، ورزش، سفر و تفریحات روزانه سالمندان و مباحث روحی و روانی سالمندان (هنر و بازی‌درمانی)فعالیت داشتند.

 تیم‌های برگزیده این رویداد از طریق پذیرش در شتابدهنده آمپر لایف خدماتی همچون در اختیار قراردادن فضای فیزیکی برای کار، شرکت در فرآیند شتابدهی، کمک به تجاری‌سازی، خدمات آموزشی و مشاوره، فراهم کردن فناوری‌ها و تجهیزات مختلف، سرمایه‌گذاری تا سقف ۵ میلیارد تومان، تامین زیر‌ساخت‌های مورد نیاز برای توسعه بهره‌مند خواهند شد.لازم به ذکر است که این رویداد در دو بخش مجازی و حضوری به طور همزمان وباهمکاری رهپا برگزار شد.

شایسته یادآوری است، کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در فضایی به وسعت ۱۰هزار متر و در دو سوله مجزا هر سوله دو هزار مترمربع و در سه حوزه حمل‌ونقل، سلامت و سالمندی، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و بیمه با داشتن دفاتر و فضای کار اشتراکی و فب‌لب تخصصی فعالیت می‌کند.