بیش از 70 شرکت پیشرو اروپایی و آسیایی حوزه انرژی‌های بادی، خورشیدی، زمین گرمایی و زیست توده در کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران حضور می‌یابند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، کنفرانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر ایران توسط انجمن انرژی های تجدیدپذیر ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود. در این کنفرانس بیش از 70 شرکت معتبر اروپایی و آسیایی فعال در حوزه‌های انرژی های بادی، خورشیدی، زمین گرمایی و زیست توده حضور خواهند داشت همچنین این شرکت ها از کشورهایی همچون آلمان، دانمارک، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، اتریش، چین و نروژ هستند.

بنابراین می توان گفت حضور شرکت‌های پیشرو این حوزه همچون وستاس، ان-ویژن، هواوی ، گلد ویند، لامایر،توربودن،فاروویند، و شرکت های معتبر سرمایه گذاری بین المللی در این کنفرانس فرصت ارائه ظرفیت ها و توانمندی های داخلی کشور به شرکت ها و سرمایه گذاران خارجی فراهم می کند.

بر اساس این گزارش، پررنگ کردن موضوع بومی‌سازی تجهیزات تجدیدپذیر و توسعه فناوری و نوآوری در تعاملات بین المللی و ایجاد فرصتی برای معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند داخلی به شرکت‌های پیشروی بین‌المللی در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و آشنایی با فناوری‌ها و بازار انرژی‌های تجدیدپذیر از اهداف اصلی این کنفرانس است. همچنین درنظر گرفتن منافع ملی در تعاملات بین المللی، جذب حمایت‌های بین المللی در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر با دعوت از نهادهای بین المللی و آشنایی با بازار آینده و شرایط اقتصادی و سیاسی در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس بین المللی است.

کنفرانس بین المللی انرژی های تجدید پذیر از 16 تا 18 آذر ماه سال جاری با حضور شرکت های دانش بنیان ایرانی و خارجی این حوزه در هتل اسپیناس تهران برگزار می شود علاقمندان برای حضور در این کنفرانس با دبیرخانه و شماره 66063148 تماس برقرار کنند.